Greetings

Louis XIII

Banned
Messages
77
Reaction score
0
Location
France
Greetings,

My name is Louis XIII, you may well have heard of me, I used to be quite a well known King of France.

Anyway, I look forward to getting to know you all, and i'm sure you all look forward to getting to know me :ismile:

Louis
 
Bonjour, vous avez beaucoup de vigor pour un homme qui est mort depuis de 1643.

Enjoy :Grin:
 
Why thank you martin, I have to say, I am in much better shape than a lot of people who've been dead for over 300 years.
 
Hello Louis, obviously, you're not the Sun King :Grin: Welcome aboard, and have a biscuit :Smile3:
 
mr.martin said:
Bonjour, vous avez beaucoup de vigor pour un homme qui est mort depuis de 1643.

My good sir, by no means do I intend to offend, but I feel I must correct your French; there is no need for a 'de' after depuis; the 'de' in 'depuis' takes care of that - and it rather detracts from the flow of notre belle langue, wouldn't you say?
 
Les salutations Louis XIII, je crois que nous avons pu rencontrer avant à ce parti où nous vous avons forcé à boire le bongwater a suivi par plusieurs halètements lourds d'Or Liquide. Vous avez éveillé dans la porcherie de cochon étant buggered par un vendeur d'oignon. Vous avez pensé personne n'a su de que je soupçonne mais nous avons de la preuve photographique. Un jour..
 
Monsier Do, je vous prie, n'en parlons plus... je ne voudrais pas sallir ma reputation. Je suis, apres tout, un roi, j'ai un besoin d'etre respecte par mon peuple. Esperons que personne ne comprend les verites dont tu parle.
 
Mon Peuple, I am very grateful for votre chaleur.

..So, who wants to join me in la chambre royal?
 
086ce9429c.gif
 
Shit Is That You Louis...........
 
Back
Top